• Zwiększ rozmiar czcionki
  • Domyślny  rozmiar czcionki
  • Zmniejsz rozmiar czcionki

WYCIECZKA - LONDYN - 2023.

Dzień Kobiet

W Zespole Szkół prowadzimy zajęcia rozwijające zdolności językowe. W ramach tych zajęć młodzież wyjechała na wycieczkę do Londynu gdzie przez trzy dni doskonali swój język angielski i zwiedza Londyn. W dniach 03 – 06 kwietnia 20 uczniów z naszej szkoły było uczestnikami wycieczki do Londynu, dla części z nas sam przelot samolotem był przeżyciem, który zapamiętamy na długo, widzieliśmy sporo i doświadczyliśmy nie mało. Londyn to miasto, do którego można wracać wiele razy i za każdym razem odkrywa się coś nowego, nie może się znudzić zwłaszcza z tak doborowym składem uczestników . W Londynie mieliśmy okazję zwiedzić między innymi takie miejsca jak: Muzeum Brytyjskie, Trafalgar Square ze słynną kolumną admirała Nelsona, wspaniałą National Gallery , w której mogliśmy podziwiać oryginały obrazów najznakomitszych malarzy z całego świata, Opactwo Westminsterskie, Parlament i wieżę zegarową z Big Benem. Był też przyjemny spacer w grzejącym nas słońcu aleją Whitehall z siedzibami ministerstw i domem premiera na 10 Downing Street, Hyde Park, Chinatown, zmiana warty królewskiej przy pałacu Buckingham, Muzeum Historii Naturalnej, Muzeum królowej Wiktorii i Alberta, Muzeum Nauki, Muzeum Morskie, oraz Obserwatorium Greenwich z wyznaczonym południkiem zerowym. Wybraliśmy się również w rejs Tamizą z Greenwich do Tower of London, w trakcie którego zobaczyliśmy historyczne zakątki Londynu z perspektywy Tamizy oraz wysłuchaliśmy ciekawego komentarza przewodnika na statku na temat zabytków które mijaliśmy. Kondycja na 5+ , ktoś z uczestników wyliczył 60 km. trasy jaką pokonaliśmy pieszo w ciągu tych dni, możemy tez śmiało nazwać się specjalistami w poruszaniu się różnymi środkami transportu ( metro, pociąg, autobusy)by dotrzeć do konkretnego celu w Londynie. Powrót do Polski zaskoczył każdego, musieliśmy szybko przestawić się z aury wiosennej 14 stopni Celsjusza na aurę zimową ze sporymi opadami śniegu, no cóż taki klimat. Wszystkim uczestnikom wycieczki bardzo dziękujemy za wspólnie spędzony czas i wspólne zwiedzanie .